آهنگ قبوله تو دلبری اصلا از عکساتم بهتری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 18 ارديبهشت 1402
بازدید : 557
نویسنده : chabok

آهنگ قبوله تو دلبری اصلا از عکساتم بهتری محمد لطفی

 

قبوله تو دلبر اصلا از عکساتم بهتری جلو روم نمیگی اما از من عاشق تری •♫
خوشم میاد میخندی یه شهرو میبندی کاش یجوری صدام میکردی دلمو میکندی •♫
دلو بستیم بهم چرا نگم عاشقم عشقم … •♫
اتفاقا عزیزم منم عاشقتم انتخابم تویی تو شدی باب دلم •♫
همه چیزم عزیزم نزن رومو زمین احتمالا تو لیلی دل مجنون منی •♫
اتفاقا عزیزم منم عاشقتم انتخابم تویی تو شدی باب دلم •♫
همه چیزم عزیزم نزن رومو زمین احتمالا تو لیلی دل مجنون منی •♫

بشین پیشم بخند که من از رنگ و بوت عشق کنم دیگه بذار پاشم بیام اسپندو دودش کنم •♫
انقد قشنگی نکنه خودم تورو چشم کنم حال دلت خرابه بذار خودم درستش کنم •♫
اتفاقا عزیزم منم عاشقتم انتخابم تویی تو شدی باب دلم •♫
همه چیزم عزیزم نزن رومو زمین احتمالا تو لیلی دل مجنون منی •♫
اتفاقا عزیزم منم عاشقتم انتخابم تویی تو شدی باب دلم •♫
همه چیزم عزیزم نزن رومو زمین احتمالا تو لیلی دل مجنون منی •

 آهنگ قبوله تو دلبری اصلا از عکساتم بهتری




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خبر و آدرس chabokmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com